TISDAG

Usch jag är så himmlans trött idag, orkar inte röra mig.. och det är lite jobbigt iochmed att jag ska hålla klass kl 12:00. Men tills dess ska jag väl ha skärpt till mig.

Inatt drömmde jag om diverse vänner, Matilda, Sarah, Anna-Karin och Carro var med bl.a. Härligt.
Och nu har npg de flesta kommit hem. Men med detta innebär också en del rötägg!
Mötte en fd. klasskompis igår, mötte henne verkligen så vi stog öga mot öga, hon tittar på mig och tittar bort och går vidare.. visst om man inte fattade först men då tittar man sig ju om och;
-Nej men oj, jag såg dig inte, hej! Allt bra!
(Om man är normal), men denna tjej har jag inte mycket över för, usch, avskyvärt!

Nått som jag gillar med jul, eller halloween, eller påsk osv, de visar så bra filmer/tv-program (och ni som känner mig vet att jag är en riktigt tv-junkie) runt högtider!
Jag ser bl.a. fram emot:
22/12 Andra avenyn, Välkommen till familjen, Äntligen hemma jul, Jag ska bli stjärna, Surviving Christmas, Grease

23/12 Love actually, Ett päron till farsa firar jul, John Tucker must die, Vad kvinnor vill ha, Sagan om ringen, The real housewives of New Jersey, So you think you can dance, Dr Phil, Leilas jul

24/12Kalle anka och hans vänner, Svensson Svensson, Julfritt, Min stora kärlek, Ett päron till farsa firar jul, Nu är det jul igen 2, Göta kanal, A town without christmas, Twice upon a christmas, Scrooged . spökenas hämd, School of rock, Sagan om de två tornen, Jul utan tomten, Nu är det jul igen, Mr bean, Polarexpressen, Ogifta par,Klappjakten

25/12 Tomteskolan, Michael Jackson 30 år som artist, Harry Potter och de vises sten, Dagisssnuten, Bröderna lejonhjärta, En prinsessas dagbok, Narnia, Eloise at the plaza, En galen jul, Shrek 3, Sagan om konungens återkomst, Fira med ferris

26/12 Den ryska modellen, Stjärnorna på slottet, Men in trees, Models of the runway, Project runway, Gladiator, Clueless, Tomten är far till alla barnen, Robinson, Förtrollad,  Eloisse at christmastime, Harry potter hemlighetens kammare

Stackars Johan han får väl rymma när tv:n är occuperad :) Nej men seriöst det är ju på ett sätt bra att tv kanalerna tävlar om vem som får flest tittarsiffror men det kan bli jäkligt svårt ibland att välja.

Min sista arbetsdag denna vecka är idag tisdag om man borser från torsdag morgon då.
Innan frukost så ger jag er ett tips på nått gott för örat;
http://www.youtube.com/watch?v=ulQdvipZ-Ps

Ha en bra dag! Puss  & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0