Ahhhhhhh!!!!!

Tror att Johan nu är döv.....
Det började med att ja skulle göra iordning inför min konditionskombo imorrn...
SKIT HÖG MUSIK :P , han diggade iofs med.

Sen så tittar jag upp i taket 1000 små kryp som kommit in för det var ljust och nån hade ett öppet fönster.. jag hojtar till...
Fram med damsugaren (brrrrruuummmm)))suger in de små äcklena........................ tills jag kommer till lampan i lampan sitter VÄRLDENS STÖRSTA HARSKRANK, jag skriker så Johan blir både död och rädd:
- Johan den där får fan du ta!!! Kolla hur jävla stor han är!!!!

Usch och fy, har haft både rysningar o svettningar sedan dess..
(Så ikväll fick jag ta en tröstkaka )

Nej nu blir det Knock on wood med Safri Duo och Clark Anderson
"You better knock , knock, on wood, yeeaah baby"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0